Archiwum - 16 sierpnia 2003

linkologia.pl spis.pl

...oczywiście o miości! ;) heh ! wczoraj moja muśka mnie wyraźnie zaskoczyla. bo tak bez wiekszych problemów pozwolia mi jecha na imprezke. hehe! no a ja sie oczywiście ogromnie ucieszyam bo mnie wogóle na impry nie puszczają rodzice. ale dzięku temu wypadowi wczoraj konkretnie sie wyluzowaam i wogóle byo bardzo fajnie. niom! przez 2 godziny prawie wogóle nie opuszczalam parkietu (a konkretnie sceny) i bawilam sie świetnie!! :D wrocilam do domku cala mokra, wesolutka i czysciutka (jesli chdzi o jakies procentowe napoje lub papieroski i dalej jush nie bede wymieniac). teraz musze sie pozbierac w garstke i pedzic do mojej babci. mmm ....

tam jest u niej okropnie nudno! ale coz! mamuska mi kazala. prznajmniej sie poopalam a w poniedzialek wyrownam opalenizne na solarze ;) papatki wam!

Prosze dodajcie mi jakieś komenty!!! bo ja chcialabym wiedziec co myslicie o takiej osobce jak ja  i o tym co sie u mnie dzieje jakie mam kopniete zycie i wogole... prosze dodajcie komenty.

I mam pytanko czy ktos moglby mi pomoc w zienienu mojego wystroju na blogasie?? Prosze o kontakrt.;)

moje GG; 4019674

NarQa!

pszczola15 : :

Strona główna


Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

czeresnie | katze | naklejki-na-lodowke | fanfan | roksana | Mailing